GUEss wHOse BIrthDAY iT iS!

Just in case you are terrible guessers, or don’t care (which, BTW, rude), IT’S AANYA, OUR BABY’S BIRTHDAY TODAYYYYY!😍😍πŸ₯³πŸ₯³πŸ₯³πŸ₯³πŸ₯³

Unfortunately, we all had been pretty busy what with exams and boards or pre boards on our heads, so we couldn’t do much, sorry aanya 😞😭 What we did do is contact all the people we could’ve and got a few messages for our kiddo’s birthday from some of her good friends! Now, here you go, Aanya! A happy birthday, sweetheart.

Nehal- Happy wala badday aanu bear!  I hope you have the best day, filled with loads of books!! And filled with loads of ideas for more novels for you to write!!! Thanks for always being your annoying self. And thanks for all the fun stuff we had coz of u on twc . 

Riddhi- hey aanya
Happy birthday! 
Well, I thought your birthday was on 22nd October, but all these people were saying it’s on 12th Sept, so well, here I am wishing you a happy birthday!
I am so glad, you finally watched Friends, so YAY
And your achievements are just WOW, so keep being your awesome self
Have a great day!

Panna- Hey Aanya,
Finally turned 14, huh? You should just give up on your Hogwarts letter dude. You are growing olddddd! I don’t think I’ve ever said it to you, but I love your aesthetics!!! I mean damn!! They always are so beautiful! I love how genuine you are, and I really think you are sweet!! And weird. But sweet too. People should recognise it more! And damn girl! You’ve already published 2 books!! I will never not be shocked about it. You are one really cool, not-a-nerd girl. If people don’t see it, it’s their problem. I hope you stay happy until the end. And I was just kidding there, btw. Never give up on your Hogwarts letter. Let’s wait for it together, even after some 30 years later πŸ˜‰
Happiest Birthday dear Nya!
Love you loads dude!
Yours,
A fellow Slytherin ~I’m sure you don’t remember~
(Chamach)

Tiction- happy birthday aanya! tbh if it were just for your eyes i’d have just asked you give a good reaction and go all teary and tell people about how good my message was without showing them because i genuinely don’t have any idea about what to write here πŸ˜‚ but since this thing is pretty public (i mean, its the whole community, who’re we kiddin’?), imma just say that even though you could be annoying you’re also one of the sweetest person i’ve ever met, and while sometimes i might not like you as much, i really do love you. you’re like my little sister, tbh. i hope you have fun growing up, it sucks but it’s exciting too. also tone the shift letters down a little, kay, honey? try caps, they aren’t that bad tbh. once again, happy birthday!(in advance since its on 22 october, right?)

Sep– Hi Aanya, this is Sep here. A very very happy birthday! You’re a fantastic person, and I really hope we get to know each other more. Enjoy your day, girl!!

Aaliya- Aanya, you are a wonderful girl. Don’t change ever, your humor and sarcasm is what makes you fantastic πŸ€˜πŸ˜πŸ€˜ I wish that you have a magical day.

Ahaana- Happy Birthday Aanya! I don’t know you very well, but you’re one of the most talented writers I know, and I love reading all your blog posts every time I get a notification about them. You’re one of the nicest people, and I hope we get to know each other better in the future! Have a great day

Once again Aanya, happiest birthday, have fun!! and ofcourse, stay weirdd!!

26 thoughts on “GUEss wHOse BIrthDAY iT iS!

Add yours

  1. OMG GUYS
    THIS IS SO BEAUTIFUL
    THANK YOU SO MUCH
    AND NEHUUUU, I’LL NEVER STOP BEING MY ANNOYING SELFπŸ˜‚ SO DW
    AND RIDDHI COME ON
    AND YEAH I LOVED FRIENDS, THANKS FOR THE REC
    PANNAGA OF COURSE I REMEMBER YOU’RE A SLYTHERIN AND NO IM NOT GIVING UP ONMY LETTER
    OF COURSE I’LL TRY CAPS I GOT SO TIRED OF IT TICTION IM USING CAPS RN
    AND SEP I WANT TO GET TO KNOW YOU MORE TOOO!!!!!!
    HEHEH THANKS AALIYA (YOURE THE ONLY ONE WHO NOTED MY GENIUS HUMOR XD)
    AND THANK YOU AHAANA YOURE SO SWEET I NEED TO GET TO KNOW YOU MORE TOO!!!!!!!!!!
    AND ONCE AGAIN THANK YOU SO MUCH EVERYONE
    YOUR WISHES MEAN A LOT TO ME

    Liked by 4 people

  2. Happy birthday Aanyaaaaa
    So sorry I couldn’t send in my wishes , I just got tooo busy with the debate 😭
    Anyways, may you have an awesome bday , with loads of cake on your face !!!! 😁😁

    Liked by 2 people

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

Create a website or blog at WordPress.com

Up ↑

Create your website with WordPress.com
Get started
%d bloggers like this: